גדר אלומיניום מחיר

גדר אלומיניום מחיר

גדר אלומיניום היא בין האופציות הכי יעילות לגידור חצר הבית או בכלל גידור של אזורים ציבוריים, גידור של מתחמים כמו מפעלים למשל ועוד. מדובר בגדר המאופיינת ברמת חוזק גבוהה במיוחד שבקושי יש צורך לתחזק. גדר אלומיניום גם משלבת כיפופים בפרופיל, מה שמחזק את הגדר עוד יותר ומאפשר לנו להנות מגדר אלומיניום במחיר נוח לעשרות שנים. את גדרות האלומיניום מרכיבים בעזרת תהליך ריתוך מיוחד וברגים, בהתאם לגודל הגדר. ככל שרמת הגימור תהיה גבוהה יותר, איכות האלומיניום תהיה גבוהה יותר, כך המחיר הסופי של הגדר יעלה בהתאמה.

סוגים של גדרות עשויות אלומיניום

  • גדר אלומיניום עם פסים רחבים לרוחב – זוהי גדר אלומיניום פרקטית מאוד שמסתירה כמו שצריך את החלל הפנימי. באמצעותה, לא ניתן לראות מה קורה בפנים , אך כן יש רווחים קטנים שמשדרגים את המראה העיצובי של הגדר.
  • גדר אלומיניום עם פסים דקים של אלומיניום לרוחב- גדר מסוג זה היא במראנה קצת יותר פיוז׳ן או מודרני אך היא פחות אטומה מהגדר הקודמת.

בחלק מגדרות האלומיניום ניתן לשלב פרופילים נוספים כמו זכוכית למשל מה שישדרג את המראה העיצובי של הגדר עוד יותר.

אנו ממליצים לכם לבחור באלומיניום איכותי ממנו הגדר תהיה מיוצרת שכן שילוב של אלומיניום עם אחוז גבוה של מתכות אחרות כמו ברזל למשל עלול לעודד קורוזיה ולפגוע ברמת העמידות של הגדר.

גדר עשויה אלומיניום יתרונות

חומר הגלם אותו אנו מציעים לכם הינו מבוקש ונחשב לחזק, עמיד בכל תנאי מזג אוויר ומונע חלודה. גדר מאלומיניום היא השקעה לכל החיים ולכן מדובר בחומר הגלם המומלץ לתכנון וביצוע של עבודה כמו גדר. מכיון ומדובר בפריט שממוקם בחוץ, חשוב לבחור בחומר גלם איכותי, עמיד וחזק לאורך שנים.

לסיכום, חברת אלומינה טופ מתמחה בייצור, תכנון, ייעוץ והקמה של גדרות ופרופילי אלומיניום מכל הסוגים. טובי המומחים והיועצים נמצאים איתנו בחברה כבר שנים רבות והתוצאות בהחלט מרשימות.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top