הובלות בזול – לראות את הדברים מזווית הראייה שלכם

הובלות בזול

אצלנו בשנירגו הובלות לא רואים סיבה לגבות אלפי שקלים על הובלה פשוטה ולכן המצאנו את השירות הובלות בזול. החלטנו לעשות מהפך בתחום ההובלות בישראל הן בהיבט השירותי והן בהיבט של המחיר.

מדוע החלטנו לעשות שינוי?

  1. הובלות בזול מדובר בשירות בסיסי – מדוע כל סטודנט או אדם שמנסה לחסוך ולהוזיל את ההוצאות השנתיות שלו צריך לחשוב 200 פעמים האם להוביל את הדברים שלו בעצמו בשל היותו של שירות ההובלות יקר כל כך בישראל. עשרות אם לא מאות אלפי אנשים עוברים דירה בכל שנה ולכן מדובר בשירות פופולארי שחייב להיות נגיש ומוגש במחיר הוגן לצרכן הישראלי.
  2. לא כולם מעבירים תכולת דירה שלמה – זו הסיבה שהתחלנו עם שירות הנקרא הובלות קטנות. שירות זה מאפשר לסטודנטים, לאנשים שעוברים דירה לראשונה בחייהם או לכאלה המנסים להוזיל את עלויות המעבר שלהם ליהנות משירות איכותי, מהיר ובלעדי שנקרא הובלות קטנות. איך זה עובד?. פשוט וקל! מתמחרים את מחיר ההובלה על פי כמות וסוג הפריטים, החפצים ומכשירי החשמל שעוברים ביחד אתכם וכך נהנים ממחיר הובלה מעולה.
  3. מתמחרים את זה אחרת – אם בעבר חברות ההובלה היו מספקות מחיר פיקס קבוע להובלה בלי לחשוב יותר מדי, היום ההובלה מתומחרת על פי קריטריונים דוגמת המרחק בין הדירה הישנה לדירה החדשה, השעה שבה ההובלה מתבצעת, כמה זמן מראש סגרתם את ההובלה (זה תמיד מוזיל), כמות הפריטים או הארגזים שעוברים ועוד.

מהיום, תוכלו ליהנות ממחירי הובלה אטרקטיביים מבלי להתפשר על איכות השירות. אין סיבה לשלם על הובלה אחת פשוטה את הסכומים הגבוהים אליהם התרגלתם! בצעו את השינוי והורידו את מחירי שוק ההובלות ביחד איתנו!.

עם שנירגו הובלות אתם נהנים:

  • מצוות מובילים מיומן, מקצועי המבצע את תהליך ההובלה לפי הצרכים שלכם.
  • מהובלה שמתבצעת בדיוק בזמן שנקבע מראש, בלי תירוצים – אנחנו לוקחים אחריות מלאה.
  • מהיערכות מוקדמת בה אנו שמים דגש לשאול את כל השאלות לפני סגירת ההובלה בכדי שנוכל לקבל את כל הידע שאנו צריכים במטרה לבצע מעבר חלק, מהיר ומקצועי.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top