מי ומה בשולחן גינה

Image

החורף חלף ועימו חלפו הימים הקרים, הזדמנות נהדרת לצאת לגינה ולהזמין חברים ובני משפחה לארוחה נעימה בגינה המתחדשת.

אחד האלמנטים המרכזיים בארוחה בגינה, הוא כמובן שולחן גינה, בין אם זה שולחן שעליו מניחים את הציוד בזמן הבישול, או השולחן המרכזי שעליו נערכת הארוחה. השולחן בדר"כ ניצב במקום מרכזי מבין שאר רהיטי הגינה ותופס שטח גדול יחסים לשאר פריטי הריהוט.

אם החלטם לאחרונה לרכוש שולחן גינה חדש, או אולי להחליף את השולחן הישן, הנה מידע שיעזור לכם בבואכם לרכוש שולחן גינה חדש.

קיימים כמה סוגים של שולחן גינה

שולחן גינה מתארך – בדר"כ מדובר בשולחן גינה העשוי מעץ, אשר ניתן להאריך אותו ע"י הוספת מקטעי עץ שממקומים בחלק התחתון של השולחן.

שולחן גינה מתקפל – מתאים במיוחד למקומות בהם שטח הגינה מוגבל. זהו שולחן שבעת הארוחה ניתן לפתוח אותו (ובדר"כ להכפיל את אורכו ) ובסיום הארוחה ניתן לקפלו בחזרה.

שולחן בגודל קבוע – זהו השולחן שרובנו מכירים, מגיע בגודל קבוע שלא ניתן לשנותו.

חומרים שמהם מייצרים שולחנות גינה

שולחן גינה מעץ – זהו אחד מהחומרים הפופולריים ביותר. העץ נותן תחושה של טבע, ומשתלב בצורה נהדרת עם סביבת הגינה. אם זאת העץ זקוק לתחזוקה רבה ותחופה ביחס לשאר החומרים הקיימים בשוק.

שולחן גינה מפלסטיק – זהו ככל הנראה החומר הנפוץ ביותר כיום לשימוש בריהוט חיצוני לגינה. היתרונות של הפלסטיק הם: המחיר הזול, קלים במשקל ולכן קל לנייד אותם ממקום למקום, קל לתחזוקה. החסרונות כוללים חוסר יציבות בשל המשקל, והקלות היסית שבו הם עלולים להשבר או להנזק.

שולחן גינה מברזל – שולחנות ברזל גם כן נפוצים מאוד כיום. היתרונות המשמעותיים של שולחן הברזל הם היציבות והעיצוב. החסרונות של שולחן הברזל הם הנטייה שלו להחליד (אם כי כיום חלק מהשולחנות מגיעים עם ציפוי עמיד ביותר) והמשקל, שלפעמים מקשה על הזזתו.

שמירה על הסביבה

בשנים האחרונות עולה המודעות בקרב הציבור, לגבי שימוש בחומרים אשר הנזק שלהם לסביבה מועט, או לא קיים בכלל. חומרים טבעיים כמו עץ וברזל ניתנים כמובן למיחזור, ובעולם הפלסטיק גם כן חלה התקדמות בשנים האחרונות ורצוי לבדוק את סוג הפלסטיק, בעיקר אם נושא שמירת הסביבה נוגע ללבכם.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top