פורץ כספות בחיפה

פורץ כספות

שירותי כספות ניתנים עבור אנשים פרטיים ובעלי משרדים. פורץ עם רישיון מטעם משטרת ישראל רשאי  להציע מגוון רחב של שירותים מיוחדים גם באיזור חיפה והקריות:

א. תיקון כספות – פורץ כספות בחיפה מוסמך לטפל בבעיות ולבצע תיקונים. אפשר להזמין אותו לאחר הופעת בעיה או כאשר הכספת מפסיקה לעבוד כמו שצריך. בשלב הראשון מגיע הפורץ לבית הלקוח או העסק, בודק באיזה סוג של כספת מדובר ומחליט על שיטת פריצה מתאימה. בשלב השני הוא משתף את הלקוח לגבי האבחנה ונותן הצעת מחיר מסודרת.

ב. פריצת כספות – זהו שירות שמבוסס על פריצת כספות נעולות. כספת עלולה להינעל לצמיתות בגלל הקשת קוד שגוי, מפתח שבור בתוך הצילינדר, תקלה טכנית ועוד. פורץ כספות בחיפה מוסמך לבצע את הפריצה במהירות ותמיד עדיף להזמין אותו מאשר לנסות לפתור את התקלה באופן עצמאי.

ג. מכירת כספות – יש מגוון רחב של סוגי כספות שנמכרות עבור אנשים פרטיים, בעלי דירות ובתים, אנשי עסקים וכמובן חברות, ארגונים ומשרדים. ההבדלים בין הכספות גדולים מכפי שנהוג לחשוב ורוב הלקוחות לא מודעים אליהם. הדרך הטובה ביותר לחסוך בהוצאות בלי לוותר על השקט הנפשי היא להתייעץ עם פורץ מוסמך. בנוסף, כדאי לתת עדיפות לפורץ מקומי שמכיר את האיזור וכך לאסוף בקלות המלצות מטעם לקוחות קודמים.

כיצד מתקינים כספת חדשה?

שירות נוסף שניתן על ידי פורץ כספות בחיפה הוא התקנה. זהו שירות שאותו מפעילים אחרי רכישת כספת חדשה, בין אם ישירות דרך הפורץ או בין אם באופן עצמאי ודרך חנויות או סניפים. התקנת הכספת מתבצעת לפי סוג הקיר וצרכי הלקוח. ניתן להתקין את רוב הכספות מאחורי קירות בטון ומתחת לרצפה. התפקיד של הפורץ הוא להגדיר עבור הלקוח את רמת הסיכון, לעדכן אותו לגבי התאמות ושינויים ולבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.

הביקוש לשירותי כספות בחיפה נובע מכך שמדובר על אחת הערים הגדולות בארץ. אנשים פרטיים ובעלי עסקים מזמינים פורץ כספות בחיפה באופן קבוע, גם לטובת תחזוקה וגם לפריצה, תיקון והתקנה.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top