פירוק והרכבת ארונות

פירוק והרכבת ארונות

הובלות ארונות ורהיטים – כיצד להוביל

פירוק והרכבת ארונות ורהיטים הוא חלק מתהליך הובלת הרהיטים שלא תמיד נעשה עם כוח הידיים ודחיפות ממושכות. במהלך ההובלה, ישנם כלים מכניים שיוכלו לעזור לכם להגן על הרהיטים והארונות שלכם בזמן הובלתם מן הבית הישן אל המשאית. בנוסף, על מנת שהרהיט שלכם לא יפגם, ישנם כיסויי רהיטים המיועדים לכך ואלה נמצאים בכל חברה שתשכירו.

שמירה על הגב

במהלך פירוק והרכבת הארונות, שימוש ברתמת גב תוכל לעזור לכם להוביל את הארונות והרהיטים שלכם אל המשאית. ריתמת הגב תשמור על בריאותכם בזמן הובלת הארונות שאינם קלים בדרך כלל ובזמן הובלת רהיט או פריט כבד. ריתמת הגב תעזור לכם בזמן הרמת משקלים כבדים ושמירה על יציבות בזמן העמסת המטען על הגב.
גם מובילים מנוסים שנים רבות משתמשים ברצועות גב אשר עוזרות להם לשמור על הגב שלהם יציב ועל בריאותם לאורך השנים בהרמת משאות כבדים כגון רהיטים וציוד כבד.

אריזת הרהיטים והציוד

פיתרון טוב לאחר שמפרקים ארון או רהיט יהיה להגן עליו במהלך ההובלה על ידי שימוש בניילון פצפצים. בזמן עטיפת הרהיט תוודא שהפצפצים עוטפים את החפץ השביר כראוי. השתמשו בדבק חזק היוכל להחזיק בלחץ העומד על ניילון הפצפצים במהלך האריזה.

פירוק והרכבת ארונות

בכל ארון רגיל, יש מגירות וחלקים בולטים העלולים להתנתק מן המבנה הכללי של הארון ולהימשך כלפי חוץ, דבר שיקשה מאוד במהלך הובלת הארון לאחר הפירוק. על מנת למנוע את הבעיה הזו, הוציאו את המגירות והחלקים הבולטים מן הארון והפרידו את החלקים השונים, מה שיקל גם בכובד משקל הארון שתובילו וגם שהעברת הארון תהיה קלה יותר.
כאשר מדובר על ארון מיוחד בעל פיתוחים או גימורים מיוחדים המצריכים פירוק והרכבה מסובכים, מזנון או מיטה, רצוי להשכיר נגר מקצועי שיפרק את הארון שלכם בזריזות וביעילות על מנת שבמהלך הובלת הארון לא יגרם נזק בלתי רצוי ובשביל שיוכל להרכיב את הארון מחדש בבית החדש שלכם. במידה ובכל אופן החלטתם לקחת את תהליך פירוק והרכבת הארונות לעצמכם, חשוב לשיב לב איך אתם מפרקים את הארון על מנת שתוכלו לדעת איך להרכיבו מחדש במדוייק.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top