חושבים להתגרש? אל תשכחו לפנות לעו"ד משפחה

עו

כאשר אנו שוקלים גירושין, ישנם אנשים רבים עמם נתייעץ, בניהם עו"ד משפחה

ההחלטה על גירושין הינה החלטה קשה ביותר, אשר רוב האנשים זקוקים לסיוע בקבלתה. כאשר אנו מתייעצים עם אנשים שונים בנושא הגירושין, חשוב שלא לשכוח להתייעץ עם בעל מקצוע. עו"ד משפחה יכול לסייע לנו הן בטרם קיבלנו החלטה להתגרש, הן במהלך הגירושין והן לאחריהם, וחשוב לפנות אליו בהקדם.

אז כיצד מסייע לנו עו"ד משפחה?

  • ייעוץ טרם תחילת התהליך: הליך גירושין הינו הליך קשה ביותר לכל הנוגעים בדבר, ואין לקבל החלטה להתחילו בקלות ראש, היות ומהרגע שבו התחלנו הליך גירושין יהיה קשה ביותר לעצור אות ולחזור לקיים חיי משפחה רגילים. בטרם אנו מתחילים הליך גירושין, חשוב לפנות לעו"ד משפחה, אשר יכול לספק לנו ייעוץ בנוגע לזכויותינו במידה ונבחר להתגרש, לדרך בה יש לנהוג במהלך התהליך וכיצד התהליך מתבצע. לאחר שיחת ייעוץ עם עו"ד משפחה נוכל לקבל החלטות מושכלות יותר בדבר תחילת הליך גירושין ודרך הפעולה שלנו במהלכו.
  • ניסוח דרישות: במידה והחלטנו להתגרש, עלינו להיעזר בעו"ד מומחה בתחום בכדי לוודא מיצוי של הזכויות שלנו במהלך התהליך. עו"ד משפחה הינו עו"ד המתמחה בין היתר בניהול תהליכי גירושין, ולכן הוא בעל המקצוע לו אנו זקוקים. עו"ד משפחה יכול לסייע לנו במהלך התהליך בניסוח הדרישות שלנו, ובהמצאת תימוכין משפטיים לבקשות השונות כך שנוכל לקבל את כל המגיע לנו על פי החוק.
  • ניהול הנושאים הבירוקרטים: גירושין הינם בעצם פירוק של שותפות, והדבר כולל הליכים בירוקרטיים רבים אשר נועדו בכדי להסדיר את מעמדם המשפטי של שני בני הזוג בעיני המדינה, ובכדי לעקוב אחר התהליך מבחינה משפטית. אנו יכולים לטפל בנושאים הבירוקרטים בעצמנו, אך כאשר מדובר בדבר חשוב כל כך עדיף להיעזר בבעל מקצוע. עו"ד משפחה יכול לסייע לנו בתחום זה כך שאנו לא נצטרך לדאוג לדבר ונוכל להתפנות לטיפול בנושאים חשובים יותר.
  • הוצאת דבר ההסכם לפועל: הסכמי גירושין כוללים התייחסות לנושאים רבים בחייהם של בני הזוג- חלוקת רכוש, חלוקת שותפויות, ניסוח הסכמי ראייה ועוד. רוב ההחלטות בהסכם הגירושין מתבצעות מיד לאחר קבלתן, וחשוב לוודא כי הן אכן יוצאות לפועל. עו"ד משפחה אחראי בין היתר לייצג אותנו למול בן הזוג השני, ולוודא כי החלטות בית המשפט יוצאות לפועל, כך שאף אחד מבני הזוג לא נפגע ואין סעיפים אשר לא מולאו בשלמותם לפי החלטת בית המשפט.

עו"ד משפחה הינו בעל המקצוע החשוב לנו ביותר בתהליך הגירושין

כאשר אנו עוברים הליך גירושין, חשוב שנקבל את כל התמיכה שאנו יכולים, וכן גם תמיכה משפטית מקצועית אשר תסייע לנו במהלכו. עו"ד משפחה הינו בעל המקצוע בעל הידע המתאים בכדי לסייע לנו בניהול הליך הגירושין שלנו, וליוויו חשוב לנו מהיום הראשון ועד לסיום הוצאת דבר מסמך הגירושין לפועל.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top