מלא עוקבים באינסטגרם

Image

יצירת נוכחות אינטרנטית באמצעות מדיה חברתית היא אסטרטגיה שיווקית ידועה שרבים משתמשים בה. כאשר הוקמה רשת האינסטגרם תוך זמן קצר היא הפכה לדומיננטית בתחום בשל המאפיין הייחודי שלה – זוהי רשת חברתית לשיתוף תמונות. זהו יתרון גדול בגלל שתמונות מעבירות מסר, במקרה שלנו מסר פרסומי, יותר טוב ממילים. בעזרת תמונות ניתן להעביר את המסר ולהסביר את חשיבות המוצר יותר טוב ממילים. התמונות הן אינן בהכרח תמונות של המוצר אלא יותר תמונות המייצגות את התדמית ודרך החיים המזוהה עם המוצר. לאנשים קל יותר להתחבר עם התדמית וכך המותג חודר אל לבם. כמובן שהתנאי הדרוש להצליח ברשת זו הוא מלא עוקבים באינסטגרם.

אבל איך בעצם אפשר להשיג מלא עוקבים באינסטגרם?

במהלך הזמן צצו דרכים שונות המבטיחות מלא עוקבים באינסטגרם, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות. אחת הדרכים היא חילופי עוקבים. ישנם אתרים המתעסקים בחילופי עוקבים, אתרים אלו מבטיחים לכם הרבה עוקבים בזמן קצר אשר ידחפו את המותג שלכם לאור הזרקורים. אתרים לחילופי עוקבים ולייקים בדרך כלל מאגדים בתוכם אנשים אשר מוכנים לעשות לייק ולעקוב אחר חשבונות אחרים והם מצפים לקבל את אותו הדבר בתמורה. הרצון בהשגת מלא עוקבים באינסטגרם ולייקים הוא מה שמביא את כולם לאתרים מסוג זה. זוהי בעצם מעין עסקת חבילה, אתה עושה לייק בשבילי ואני עושה לייק בשבילך. היתרון של אתרים אלו שהם בטוחים ומביאים לכם עוקבים אמיתיים ולא עוקבים מחשבונות מזויפים.  כאשר אתה משתמש באתר כזה התמונות של שאר החברים באתר מוצגות לפנייך ואתה זה שמחליט אחרי מי לעקוב ומי לעשות לייק.

חלקם של האתרים אשר עושים חילופי עוקבים וחילופי לייקים עובדים בשיטה דומה אך מציעים משתמשים באלמנט קצת שונה. הן מעודדות את אותך לעשות לייקים ולהגיב לתמונות של אחרים בכך שהן נותנות לך קרדיט. אם אותו הקרדיט אתה יכול אחר כך לקבל לייקים ועורבים ממשתמשים אחרים. חלקם של האתרים האלו עובדים במקביל עם רשתות חברתיות שונות המאפשרות לך לקבל קרדיט בזכות תגובות בטוויטר למשל ואחר כך להשתמש בקרדיט בשביל לקבל מלא עוקבים באינסטגרם.

שימו לב שישנן נסיבות בהן תרצו לקנות עוקבים באינסטגרם, אולי לקנות קצת עוקבים בתשלום בשביל לקבל מלא עוקבים באינסטגרם בחינם. זה נובע מכך שעליכם לשמור יחס הגיוני (לפחות בהתחלה) בין האנשים אשר אתם עוקבים אחריהם לבין האנשים שעוקבים אחריכם. אם אתם מתחילים אחר מאות אנשים ולכם אין עוקבים בכלל זה לא יראה טוב ועלול לעורר חשדות באינסטגרם. כאשר אינסטגרם מזהה פעילות חשודה או עלול לחסום לכם את החשבון, לא ניתן לפתוח מחדש חשבון שנחסם לכן יש להיזהר.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top