פרקטים בחיפה – כל מה שאתם מבקשים ברצפה

פרקטים בחיפה

אין ספק בכלל כי רצפת פרקט עושה משהו לגמרי אחר ומיוחד לחללים השונים בבית. פרקט נותן לחלל אור, עומק, תחושה של ביתיות ומשפחתיות ולא פחות חשוב יוקרה ועיצוב יוצא דופן. למרות שמדובר באחד הטרנדים הכי מבוקשים בעולם העיצוב – שימוש בחומר הגלם עץ כבסיס מרכזי בתהליך ההום סטיילינג, עדיין יש דברים חשובים שכדאי להקפיד עליהם בבחירת פרקט.

הצוות שלנו, בחנות הפרקטים בחיפה יסייע לכם בבחירת הפרקט המושלם ויענה לכם על כל השאלות. טרם אתם מגיעים אלינו לחנות, יש כמה דברים שאנחנו חייבים לדעת. הפוסט הבא יסייע לכם לבדוק את כל הדברים הללו ולענות לעצמכם על רוב השאלות לפני שאתם מגיעים אלינו כדי שנוכל ביחד לבחור את הפרקט המדויק לכם ולעשות את תהליך הבחירה פשוט, קל ומקצועי עבור שני הצדדים.

  1. מדידה מדוייקת של החללים- גודל השטח הוא אולי המאפיין הקריטי ביותר לבחירת הפרקט. ככל שהחלל גדול יותר, כך זה כמובן ישפיע גם על המחיר. יש למדוד את החללים בהם אנו מעוניינים ברצפת פרקטי כולל עיקולים ובנוסף לבדוק את מצבו של השטח – ישר או מדורג.
  2. סגנון עיצובי – חשוב להסתכל על החלל ולבחון את העיצוב מבחינת הצבעים שלו, כמות האור שנכנסת והמראה הסופי בו אנו מעוניינים. הצבע של הפרקט ישפיע על מראה העיצוב הכולל ולכן יש לקחת הכל בחשבון.
  3. עץ טבעי או דמוי עץ? – כמובן שהאופטימלי זה עץ טבעי שכן המראה שלו מיוחד. מצד שני הטכנולוגיה היום מאפשר להגיע כמעט למראה הטבעי המושלם עם חלופות איכותיות. פרקט מעץ טבעי מייצרים ממספר שכבות עץ אותן מדביקים זו על זו או מפרקט מעץ גושני מלא. אופציה אחרת היא פרקטי למינציה – סוג של נייר ממש איכותי שעליו מטביעים דוגמאות של עץ. כמובן שמדובר בשיקולים של תקציב – אך לא רק. אם יש לכם בית עם חיות מחמד, ילדים קטנים – אולי בשלב זה כדאי לבחור פרקט סינתטי או דמוי פרקט.

אנו מציעים מגוון רחב של פרקטים איכותיים בשלל צבעים ומספקים לכם אחריות מלאה. ההתקנה כמובן עלינו.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top