פרקטים בצפון מסבירים: איך תשמרו על הפרקט שלכם לאורך שנים

  • Home
  • בעלי מקצוע
  • פרקטים בצפון מסבירים: איך תשמרו על הפרקט שלכם לאורך שנים
Image

כשאנו מקבלים החלטה לרצף את החללים השונים בביתנו עם פרקט עץ אמיתי, טבעי בין אם זה פרקט דו שכבתי, רב שכבתי או פרקט עץ גושני, מדובר בהוצאה לא מבוטלת שכן מחיר של עץ איכותי נחשב לגבוה. אז נכון, רבים מאיתנו לא רוצים לוותר על המראה המרשים והאותנטי של פרקט טבעי ולכן למרות המחיר בוחרים להשקיע. אנחנו בפרקטים בצפון, בחרנו לספר לכם איך לשמור על הפרקט שלכם כך שההשקעה לא תרד לטימיון תוך זמן קצר, מה שקורה פעמים רבות בבתים בהם לא יודעים איך לשמור על הפרקט או לא עוקבים אחר ההוראות.

אז ככה…הטיפ הראשון שבחרנו לתת לכם הוא בשום פנים ואופן לא להרטיב את הפרקט. עץ לא אוהב מים, זה דבר ידוע ולכן מומלץ מאוד לעשות שימוש אך ורק במטלית לחה לרצפה או בחומרי ניקוי ייעודיים לשימוש בפרקט, ללא מים. במידה וזיהיתם כתמים אותם אתם מעוניינים להסיר עשו שימוש במטלית לחה. דרך נוספת לשמור על מראה אחיד של הפרקט ולהיפטר מכתמים ולכלוך היא באמצעות מברשת רכה השומרת על הפרקט לאורך זמן. חשוב לזכור! אם זיהיתם כתם של מזון, שתייה או כל דבר אחר, ככל שתנקו אותו מהר יותר, כך הסיכוי שהכתם יישאר על הפרקט פוחת. פרקטים מעץ לא אוהבים חול, אבנים או כאמור, רטיבות. לכן, מומלץ שלא לדרוך על הפרקט עם נעליים מלאות בחול, זה יישמור עליו לזמן רב יותר.

בנוסף, עם התקנת הפרקט וודאו שבחרתם לבצע עבודת איטום מקצועית בנקודות החיבור וודאו שהרהיטים שלכם מוכנים לעמידה על הפרקט, זאת תוכלו לעשות עם גלגלי סיליקון בכסאות, רגליים מפלסטיק ועוד פתרונות כאלה ואחרים. בנוסף, התעניינו לגבי תחזוקה של הפרקט אחת לכמה חודשים. למשל ניתן ללטש את פרקט העץ וכך לשמור על המראה שלו לאורך זמן. שימו לב כי אתם מבצעים את התחזוקה בהתאם לסוג הפרקט שכן יש בשוק המון סוגים החל מפרקט טבעי, דרך פרקט למינציה ועוד.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top